linameliss insanların çenesi susmaz bende 17+1 hamileyim 2. Gebeliğim doğum nisan gibi olacak heralde aralarında 2 yaş 3 ay gibi bi fark olacak banada iyi olmuş diyende var çocuğuma pabucun dama atılacak diye şaka yaptığını sanıp konuşanda var sinir oluyorum ama alıştım çok takmıyorum sende çok takma Rabbim demekki bir emanet daha verecekmiş bu zamanı beklemiş hayırlısıyla kucağına al inşallah