ghostty hiç çekinmeyin bu ilaçlar da olmasa hamileliğimiz zehir olurdu. Mesela ben icmediğm zamanlar acillik oluyordum. Acaba bulantım geçti mi diye ilaç bitince almamıştım öncekinde de kesildiği için belki bu da kesilmiştir dedim 13 veya 14. Haftamda. Sonum acillik oldu 🥲 kusmaktan ogurmekten tansiyonlarim çıktı ayakta duracak halim kalmadı sonra tekrar denemedim bırakmayı 😄