İki hafta önce doktora gittik ikizlere hamile olduğumu söyledi birisi 7 hafta 6 günlüktü diğeri ise 6 hafta 4 günlüktü büyük olanın kalp atışını duyduk küçük olanınki derinden geliyordu çok cılızdı bu bebek devam etmeyebilir dedi devam ederse şaşırırım dedi siz de böyle bir şey yaşadınız mı ? Sonradan duyan oldu mu cuma günü kontrole gidicez çok heyecanlıyım. 🥹🥹🥹