meraklianne1 maymmon geçen ay 8 di değerim kimyasal gebelikmiş. 0.2 çok düşük canım umut kırmak istemem ama sen yine de olumsuza hazırla kendini🌸
sakaryamm54 maymmon Arkadaşımın 0.2 çıkmıştı iki gün sonra 34 çıktı şuan 6 haftalık gebe geç döllenme olmuş umarım sizinde öyle olur