Efo 32 ye girdim ama gostermiyor diye fikir almak istedim doktor kiz dedi ama hala aklimda soru işareti var kıyafetlerini herseyini aldim ama ins erkek olmaz
Mehtug Efo devletemi gidiyosun canim ozelemi niye sordum biliyomusun devlette soylemiyo diyolarda bnm bebegimde gostermiyo merakta birakiyo beni detayli ultrasona girdiginde soyledilermi kiz diye bnde 1hafta sonra gircemde merak ettim
Efo Mehtug ozele gidiyorum canim ben ruyamda erkek bebek görmüştüm sonra doktorum da gec gördü bebegi ama bacaklarini kapatiyor acaba o yuzden mi kiz dedi diye düşünüyorum detayliyada girdim ama sormadim hic kendi doktorum kiz dedi diye