Arkadaşlar 6 günlük bebegim var dogum yaptığım gun cocuk doktoru tarafından üfürüm teşhisi konuldu 2 ci günü eko çekildi iki tane olmak üzere birisi 3 mm diğeri 5 mm iki delik var cocugumda ilk cocugumda böyle birsey yoktu cok tecrubesizim morarma felan olur dedi doktor ne kadar sürede geciyo geçiyomu ne gibi etkileri var nelere dikkat etmem gerekiyor bana yardımcı olun üzüntüden kahroldum dikislerim bile iyilesmiyo sürekli kaniyo varmi aranızda böyle birsey yaşayan