gulsumkus 17 Ekim regli oldum 1 aydır devam eden alt karında batma, şişkinlik bulantı koku hassasiyeti var. 12 kasımda normal döngümde kanamam oldu. Bugün test yaptım negatif. Böyle bir durum yaşayan gebe kalan var mı?
mgkmom gulsumkus farkında olmadan kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsin bende aynı şeyi geçen ay yaşadım.
gulsumkus mgkmom kan testi yaptırmış mıydın? Nasıl anladınız? Benim belirtilerim hala devam ediyor bugün lekelenmem oldu bir umut test yaptım ama maalesef