@Zara0 ewet cnm benimde 32. Haftaya girdiğim gibi sancı ve kasılmalarim başladı doktora gittim ve erken doğum riskimin olduğunu öğrenmiş oldum sancılarımdan kaynaklı ciğer geliştirici iğne oldum ve progestan,birde magnezyum verdi ilaçları yedikten sonra kasılmalarimin azaldığını bittiğini görebildim cnm seninde kasılman ve sancın varsa bir kere doktora görünebilirsin