busrasya2334 benim de umudum var hala geçen gun doktor kürtaj ol dedi diye baska doktora gittim hemşire doktor 2 sezeryani var 1 buçuk saate gelck dedi bekleyin dedi annem o arada gidip yemek yiyelm dedi gittik yarim saat sonra geldk doktor icerdeydi bakti kürtaj dedi aç mısın dedi tokum dedm sabah gel kürtaj ol dedi sabah oldu baska doktor bakti o da kese cok bozuk sağlıksız gebelik dedi ama cok küçük prosedür gereği 1 hafta beklicez 1 hafta sonra gel dedi kürtaj nasip olmadı çarşamba günü kalp atışı olmazsa kürtaj dedi bakalım hayırlısı