Ölçüm mu yaptırıyorsunuz geçmedi dediiginiz için soruyorum. Eğer bebgin emmesi iyiyse sütünüz yetiyorsa ve uyanık kalabiliyorsa normaldir. Teninde ki sarı rengin geçmesini söylüyorsaniz özellikle göz içinin rengi 3 ay kadar sürebilir teni de yavaş yavaş normal dönecektir. Çok geçmiş olsun