Benimde 2 kızım var 2. Kızımda bende hep erkek hissettim hatta 2 ayrı doktora gittim kız olduğuna inanamadım şuan 3. Kez hamileyim korunduğumuz halde oldu gebeliği kabullenemedim başta çünkü küçük kızım daha 1 yaşına bile girmedi sonra baktık ki oğlum olacakmış bazen beklemediğin anda oluyor asla cinsiyet ayrımım olmaz Allah herkese kızı da erkeği de tattırsın