Bsrnura ben 16 ile öğrendim. Doktor tr de bu değere hamilelik yok diyecek doktor yok ama kimyasal, boş ihtimali olabilir henüz çok erken değer dedi. Çok şükür 2 gün sonra kan verdim 3,5 katı çıktı. 4 gün sonra doktora gidip kese gördük değerim güzel ilerlemişti. Darısı sana inşallah 🤲🏻