kızlar 17 gün önce normal doğum yaptım ve karnım karardı resmen, ve ortadaki çizgi çok belirginleşti. hamileyken böyle belirgin değildi çizgim yine vardı ama rengi doğumdan sonra koyulaştı karnımda sanki güneşte yanmışım gibi renk değiştirdi. ne zaman geçer acaba?