Fundalp Arkadaşlar merhaba ben 19 haftalıkken acil apandist ameliyatı oldum. Çok şükür bi sıkıntı olmadı güzel geçti. Şimdi 27 haftalık olduk ama ameliyat yerim 2 gündür ağrıyor. Başına gelen varmı neden acaba 😞 doktora Pazartesi gidicem başına gelen varmı
Sezgin Fundalp canım fikrim yok postun üstte kalsın diye yazıyorum ama dikiş yerlerin gerildikçe acıyordur belki çok geçmiş olsun