omerbsra başınız sağolsun çok geçmiş olsun, gebeliğiniz de hayırlı olsun inşallah. Benim ikinci gebeliğim bel ağrısından ölüyorum özellikle uzandığımda hemen başlıyor. 28 haftalığız akıntı aynı şekilde bende de var beyaz kremsi yapıda. Rahim ağrısı da yerleştiği için olabilir diye düşünüyorum sağlıkla kavuşun 🌸