Lavinyam06 gizemsrkrtl benim de öyle kanamam eskisi gibi değil miktar olarak da gün olarak da azaldı Malesef 🥹🥺 1.5 sene oldu nerdeyse kürtaj olalı
damla6565 Ben kürtaj olmadım düşük yaptım adet düzensizliğim olmadı ama burada gördüğüm okuduğum kadarıyla çok kadında olabiliyor normal
gizemsrkrtl damla6565 bir sene oldu kürtaj olalı ama hala düzelmedi .erken oluyorum ve lekelenmelerim oluyor