YyyyYasemin hastaneye süt götürcem ancak sadece öğlen saatinde var görüşü süt sağcam ama akşam ki sütümü buzluğa mı atmalıyım yoksa aşağı koymak yeterli mi üstüne az az sağıp koysam bozulur mu bilginiz var mı
TKumsall YyyyYasemin hastane uzaksa buzluğa attığınız yolda çözünür tekrar dondururlarsa da bozulur çünkü onlarda derin dondurucuya koyuyor dolaba koyun ama kapak kısmına koymayın
TKumsall YyyyYasemin üstüne sağım yapmayın bir pakette sadece ilk sağım yaptığınız süt olsun saat farkı oluyor
teacherlife YyyyYasemin sağdığınız sütü buzdolabına koyun yeni sağacaksanız sıcak sütü soğuk süte eklemeyin ayrı bir kaba koyun soğuduktan sonra birleştirebilirsiniz. hemşireler bana bu şekilde yapmamı söylemişti yeni sağılmış sütle soğuk sütü karıştırınca bebeklerde kusma yapıyormuş
TKumsall teacherlife gündüz sütüyle akşam sütü birleştirilmiyor onu yakın saatler için söylüyorlar klipsli pakete konuyorsa onu bidaha acmamaniz gerekiyor
teacherlife TKumsall evet bende yakın saatleri söylemek istedim, gece ve gündüz sağılan sütleri üstünr yazmak lazım gece sütüyle gündüz sütünün içeriği farklıymış
buse2507 YyyyYasemin benim bebeğim küvezdeyken biz istediğimiz saat süt götürüyorduk sizde neden saatli bu çocuğun sürekli içmesi gerekiyor