ayyserella ebru1967 ben 8+5 hamileyim canım çok çekti yedim 🥲 bildiğim kadarıyla çok yenmez diyorlar sağlıklı değilmiş, artık yememeye çalışıcam ben
Meral_63 ebru1967 etli de yedim 32+3 haftalık oldum artık geçen hafta da yedim azıcık bi porsiyon ama
ebru1967 Çok seviyorum çiğ köfteyi. Bir sıkım yedim😔 bende 8+5 teyim. Dikkat edeyim ilk 3 ay dedim ama çok kısıtladım kendimi 6 haftadır.