Merhaba hanımlar.. malum havalar soğudu bebişte geliyor kolaylık olsun diye kurutma makinası almak istedim bugün kuruldu ilk kez çalıştırdım. Makinanın yanları el değmiycek kadar sıcak bu normal mi yoksa makinada bi sıkıntı mı var? daha önce böyle bişey duymamıştım da kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim 🥰