mryh merhaba, erdem fadıloğlu hoca takipliyim iyi bir hoca sorulara cevap verir ama laf kalabalıpı yapmaz rkstra ilgi bekliyorsanız öbür hoca belki daha konuşkandır. 1120 lira ödeniyor her muayeneye doğum fiyatları sezeryan 20 normal 30 diye duydum ama hocayla hiç konuşmadım daha. Ekstra farklı tahlillere ihtiyaç duyulduğu takdirde ekstra ücret oluyormuş ama şuan hiç istemedi benden 8. Ci ayımdayım. Hocalar yopun oluyor sekreter çok ilgisiz ama gidip hastanede bilgi alırsanız randevu alma ihtimaliniz daha yüksek olur tavsiye