Selam kızlar herkese hayırlı akşamlar diliyorum öncelikle 🙏🏻 Asla isyan etmiyorum asla kötü düşünmüyorum ama sadece çok üzgünüm inanın evlat her zaman evlattr ama içimde o yaşadığım kayıbın bir eksikliği vardı. İlk hamileliğimde 7 aylıkken oğlumu kaybettim anne karnında ölü doğum yaptım kalp atışı durmuştu. Rabbim verdi Rabbim aldı dedim psikolojisi beni çok yordu. Sonra ikinci bebeğimi yine kaybettim 2 buçuk aylıktı cinsiyetini bilmiyorum onun. Ve onun ardından üçüncü olarak kızım oldu çok şükür Rabbime kızım sağ salim bir şekilde doğdu beni hayata yeniden bağladı Rabbim acısını göstermesin inşallah. Şimdi ise yeniden hamileyim 14. Haftadayız. Bundan iki hafta önce doktora gittiğimde bana ben hiçbir şey sormadan doktor direk erkeğe benziyor ama net değil 2 hafta sonra net söylerim dedi, bugün gittim bir heves heyecan ile işte geçen hafta cinsiyet hakknda bişey demiş miydik diye sordu bende evet hocam net değil ama erkeğe benziyor demiştiniz dedim. Evet dedi baktı ve o zaman haftası zaten küçüktü ve net değildi %100 kızın olacak dedi bana. O an modum düştü ama yansitmadim doktora olan mahcupluğumdan ötürü de üsteleyip kesin mi falan diye soramadım zaten %100 diye de söyledi. Hani ne bileyim hep oğlumu kaybettiğim için yeniden bir oğlum olsun onunla tamamlanayım diye çok dualar ettim çok gönülden kalben istedim, ama sanırım yine olmadı 🥹 belki burda şuna bak cinsiyet ayrımı yapıyor diyenler bile olacak ama inanın beni en çok yarım kalanlar anlayacak, kızını kaybeden bir anne ister ki kızım olsun oğlunu kaybeden bir anne ister ki oğlum olsun, kızımı dünyalara değişmem o ilk göz ağrım herşeyim. Ama isterdim ki hem iki meyveyi de tadayım, hemde yeniden tamamlanayım çünkü oğlumun herşeyi hazırdı yarım şekilde kaldırdım heves güvesi onları yeniden çıkaracaktım olmadı yani yine olmadı. Sadece içimi dökmek istedim bilmiyorum. İnanın içimde de halen bir Umut var hep görüyorum burda cinsiyeti detaylı ultrason da olsun taaa ki doğum da bile sürpriz cinsiyet karşılaşması yaşayanlar oluyor böyle birşey olur mu sizce benim içinde 🥹 biraz uzun oldu ama şimdiden teşekkür ederim yanitlariniz için … 🙏🏻