annesioo Kızlar kızım 4 yaşında kreşe gidiyor. Ayda bir veli olarak biz etkinlik yapıyoruz . Bu ay sıra bende . Cupcake yaptıran oldu bileklik yaptıran oldu Ne yaptırsam bana fikir verin değişik fikirler de olabilir bide çocukların rahat yapabileceği bişiy olsun 4 yaşındalar
Lexias Ben okul öncesi öğretmeniyim waffle hamurunu önceden yapın öğrenci sayısı kadar minik minik, sonra meyveleri de doğrayın. O şekilde hazırlıklı gidin onlar kendileri süslesinler madem güzel olabilir..
annesioo Lexias evet yaparsam bende öyle düşünüyorum herşey hazır gidip onlar sadece yerleştirme ve süslemeyi yapsınlar diye . Fakat 2 hafta önce diğer veli arkadaş cupcake yaptırınca dedim benzeri gibi olur mu farklı mı düşünsem
annesioo Gokturkmom_ nostaljik dimi hem çocuklarında değişiğine gider sanki bide sonradan saçları uzadıkça da eğlenirler