ceyda3541 benim bebeğim de tam 2 yaşında olacak doğum sırasında. Ben de şimdiden onu düşünüyorum, kv ye bırakmak istemiyorum. Zorla bebeğin altını aldı 2 kere ikisinde de bezinde kaka kaldı. Birinde ben yanındaydım müdahale ettim, diğerini eşim vermiş bakmamış pişmiş çocuğun altı. İş yapcam diye ödü kopuyor, binbir türlü bahane. Ne yedirip ne içireceğini bilmez. Sözde 2 çocuk büyüttüm diyor bide. Çocuğum da onu sevmiyor zaten. Kp.de seviyorum seviyorum diyor balkondan içeri gelmiyor. Üstü başı leş gibi sigara kokuyor. Kendi babam da onların yanında rahat değil, annem benimle olsun istiyorum. Kocam da beni yalnız bırakmaz. Gece eve döndü diyelim, kızım uyanınca direk anne diye ağlıyor. Aylardır diyorum ki çocuğu sen uyut gece sen bak ki alışsın o zamana kadar, hiç oralı değil. Kızını çok sever çok düşkündür ama rahatına daha düşkün. Napacağım bilmiyorum.