Gulsah7171 Kızlar ağdanın kasılmaları başlattığını duydum öyle mi aceba 18 haftalığım hep ağda yaptırıyorum bunu duyunca tedirgin oldum
mcansum Gulsah7171 cok kasarken kendini cok cabın acırsa ancak ki duzenli yaptırıyorsan cok cıkmadan git bsey olmaz
Hamilelik10 Gulsah7171 35 haftalık hamileyim hamileliğim boyunca ağdaya gittim. 37-38de en son yine giderim diye düşünüyorum hiçbişe olmadı çok şükür. Kendinizi kasmayın ywter.
baharayazz Gulsah7171 34. Haftamdayım hamileliğimin başından beri tüm vücut yaptırıyorum . Dogumdan önceki son ağdama da 37. Haftanın sonuna doğru gitmeyi düşünüyorum insallah . Tabi bebiş erken gelmezse 😄
HalisEbruoban Gulsah7171 canim kizimda 38 haftaya kadar yaptirdim simdi ikinciye hamileyim 31 haftalik bisorun yasamadim
Ssraa Normalde giden biriysen zaten alışkınsındır ayağa kalkacak kadar kendini kasmazsın herhalde🤔 ben gidiyorum 23 haftalığım çok şükür bir sıkıntımız olmadı devam da edeceğim
Selenaygur Gulsah7171 35. Haftamdayim hep yaptirdim hicbisey olmadi sadece bi hata yaptim gobegimede yaptirdim ve catladm sadece gobegine yaptirma catlama oluyo 😊