Kızlar 14. Haftaya girdim geçen hafta yoğun bi kanama yaşadım doktor progestan iğne ve ilaç başladık ve yatış verdi. Full yattım dün gece kanama yoğunlaşarak avuç içi kadar bordo kan pıhtısı düştü. Sabaha kadar devam etti ve 2 3 kere daha büyük kan pıhtıları geldi. Doktorum muayene etti ancak bebek sağlıklı dedi. Riskli gebelik uzmanına görünmemi istedi. Gittik hemen uzun uzun hem karından hem vajinadan baktı bebeğin her şeyini inceledi her şey olması gerektiği gibiydi. Plasentaya baktı gayet güzel görünüyor rahim ağzına yakın değil dedi. Rahim ağzı uzunluğum normal çıktı rahi ağzında açılma yok dedi. Fetal sonucumuz güzel geldi. Yine yatış yaptık. Şuan pıhtı gelmiyor ama kanamam devam ediyor. Bu kanama neden oluyor sebebini ne doktorumda riskli gebelik uzmanıda anlayamadı. Çünkü olumsuz gördükleri bir şey yok. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Çok tedirginim 🥺