Cns0624 Sanki adet olcak gibi hissediyorum normal mi ? Yani nasıl desem belirgin değil varla yok arası ama kasıklarımda huzursuzluk hissediyorum normal mi ?
athena1 Cns0624 ben de 23 haftalığım bugün aynı hissi yaşadım adet olacakmışım gibi geçen biri böyle bir şey sormuştu herkes normal demişti .O yüzden çok üstünde durmadım
Masal2021 Cns0624 30 haftalık oldum bende de oluyor herkes normal deyince ustelemedim ama ablam soğuk aldgn icin oluyor dedi usumuyorum dedgm halde bebek suyun içinde olduğu için üşüyor ve rahatsz oluyor dedi
ylnydgd Cns0624 bu haftalarda kasık ve bel ağrısı başlarmış bebek yukarı çıkmaya başladığı için. Kanama lekelenme ve şiddetli ağrı olmadıkça sorun yok. Madeni para büyüklüğünde kanama olmadıkça korkma dedi doktor
ylnydgd Masal2021 bebek suyun içinde üşümez de terlemez de 😀 o suyun sıcaklığı yaz kış sabit. Siz ayaklarınızı üşütmeyin ama kendiniz için bebeği vücudunuz yeterince koruyor
meltemerennn Bende de çok adet olcak gibi ağrı var hastanede felan yattım ama doktor nedenini bulamadı az önce duş aldım asagıya markete indim kasıklarım çok ağrıyor