userliktedeben 56 küsür hastanenindi . İğneler 8 9 tuttu ama vitamini vs herşeyi içinde 80 i bulmuştur illaki hepsini karttan geçtik hesaplamadım .Hâlâ devam ediyor :) olsun çok şükür pozitif sonuç aldım . Devlette de raporlu ücret en son 16,500 du başlayalım dedik raporu bilmem nesi heleki insanı muhattapa almamaları çok kötüydü benim sürecimde 1 ayım orda çöp oldu daha heyet raporu vs çıkarmak için birsürü randevu almam gerekiyordu istanbulda yaşamayan biri için bu işlemler çok vakit alıyor sonra bir gün ultrasonla bakacaklar reglin 2. Günü bekle Allah bekle sabah 9 dan 11.30 a kadar doktor bekledik benle beraber 5 kadın daha girdi aynı odaya altınızı çıkarın sırayla alcaz dediler . Giyinme kabinleri var üzerine örtü vermiyorlar kabinden çıkıp ultrason odasına gideceksin Allahtan ben elbiseyle gitmiştim . O gün o muammeleden sonra eve gittim ağladım neden böyle olmak zorunda diye kendi kendime . Ertesi gün bu hastaneyi bulduk görüşelim dedim görüştük içimize sindi enerjileri bi kere pozitifti eşime dedim senin için para sıkıntı değilse burayı istiyorum o da tamam dedi böyle başladık biz zaten zor bir süreç en azından insan evrak işleriyle kafa yormak istemiyor