Pcos var çocuk istiyoruz 3 senedir klomen de kullandım olmadı 16 kilo verdim eşimde de sıkıntı yok tahlil sonuçları da temiz çıktı doktora gittiğimde aşılama yaptırmak istiyorum dediğimde aşılama yaptırmadan da hamile kalabilirsin dedi biraz umut oldu açıkçası bana gonol f 900 iğnesini verdi perşembe günü doktora gidecem sormak istediğim bu iğneyle hamile kalan var mı