Aysgll18 Merhaba arkadaşlar.. 13. Haftada doktor bebeği erkeğe benzetmişti bu hafta 17 haftalık oldum kız dedi.. benim gibi olan var mı? Kıza alıştırdım kendimi değişmez inşallah 😊
[silindi] Aysgll18 benzetti mi sadece benim doktorumda 12. Haftada büyük ihtimal dedi şimdi 16 yız on gün sonra hideceğim ama benzetme olarak demedi büyük ihtimal dedi özellikle değişirmi dedim yok denecek kadar az eminim dedi
Smkck Aysgll18 12. Haftada erkeğe benziyor dedi ama değiştirebilirim demişti o hafta . 16 hafta kız dedi 😀💖
Nusema25 Benimki biseye bile benzettigini soylemedi gostermemis 16 +3 artik burda herkez beni tanidi cinsiyetini bilmedigimi o kadar soyledim ki salin gununu.iple cekiyorumm hayirli bi kiz evladim olsun istiyorum ama bakalim 1 oglum var 😍😊