emine717_ kısmet değilmiş bu işler kısmet işi Rabbim ne zaman nasip ettiyse o zaman olur bizimde o ay normalde yanımdan ayrılmayan eşim bayram diye memelekete gitti olmıcak dedim sonra geldi tartışmıştık küstük sonra barıştık oda yumurtlama gününe denk gelmiş tek seferde tuttu binlerce şükür. Şimdi 9.aya girdik sağlıkla kavuşmayı bekliyoruz kızımla. En hayırlı en kısa zamanda sizede nasip olsun inşallah. 🤲 Ben hiç olmıcak sanıyordum 2 kayıptan sonra, hala daha inanamıyorum