emine717_ evet pkos var ama hormonlarım çok iyi, reglim düzenli, 2 yıl gebelik oluşmadı kontrol amaçlı hsg çekildim. Hiçbir sorun yok bende de, eşimde de. Sonra doktor takibinde yumurtlamayı desteklemek için ilaç kullandım. O zaman hamile kaldım ama ilacın yan etkisi dış gebelik ve benim de gebeliğim dış gebelikle sonuçlandı. 8. haftada ameliyat ile gebelik sonlandırıldı. Korunma süresi vardı o bitti, bu ay ovulasyon testi ile takip edip değerlendirdim. Bat 28 bakalım, heyecanla bekliyorum🐣