srtertugan geceannesi benim ilk iki kızımın kesesi yuvarlaktı,şimdi 3.ye hamileyim fasulye şeklindeydi, hamileliğimde onlardan çok farklı ilerliyor ama bir kızım daha olacak, yani onlarla çok alakalı olmuyormuş tecrübeyle sabit artık 😁
geceannesi srtertugan bunlar zaten hurafe şeyler halk arasında çıkan arkadaş sorduğu için açıklama yaptım 😊