Gulay01 Ikı ayagımda şiş ama sag ayagım cok asırı şiş ötekisi belli belirsiz. Bol su içtim ayaklarımı hep uzattım ama bir türlü sag taraf inmiyor üstelik daha cok dıs kemık tarafı şişlik var böyle olan var mı aranızda?
[silindi] Gulay01 kaç haftalıksınız ? Ben 25 haftalıgım benimde son bi kaç gundur sol ayagım o sizin gibi şişiyor kontrole daha gitmedim
Bebebebe Gulay01 canım bnde o zamanlarda hep şişti şuan 38+5 im. Ve genelde sağ ayağım daha çok şişiyodu. Ve koca ayak gbi oluyodum. Sebebini hiç merak etmedim. Ama dediğin bende de oldu.
Gulay01 [silindi] 35 haftalık olcam bir iki güne beni korkutan tek ayakta şişme varsa kalp damarla alakalı sıkıntı olabilir deniliyor
gulsahgul26 Benim ayaklarda bişey yokta sağ elim sabahları diğer elime göre daha bi şiş oluyo daha çok sağıma yatıyorum diye olabilir diye düşündüm