bsraltnsy elf006 eger uzun zamandir deniyorsan adetin 2. Gunu kadin doguma git yumurtaliklarina hormanlarina baksinlar canim
emine717_ elf006 negatif çıkmış canım malesef değer 5in üzerinde olduğu zaman pozitif oluyor gecikmen mi vardı
Serappppph elf006 uzmek istemem ama gebelik yok canim 0.100 çıkmış 5ten büyük olmasi gerekiyordu en az
melissa_cicek elf006 stresten gecikmis olabilir mevsimsel geçişten gecikmiş olur bazen böyle gecikmeler olabiliyor
elf006 benim hiç gecikmezdi hayatımda ilk defa olunca bi umutlanmıştım hayırlısı olsun artık devam yapcak bişi yok bu gidişle tüplere baktırcaz gibi
elf006 bütün arkadaşlarım hamile kardeşim doğum yaptı bu durum beni çok üzüyor asla isyan etmek istemiyorum Allah nasip edeceği zamanı bilir ama yoruldum