esroos Merhaba hanımlar aranızda İstanbul Silivri’de devlet hastanesi kadın doğuma giden var mı içeriye eş alıyorlar mı Beylikdüzü devlet hastanesinde eş dahi kabul edilmiyor ve cihaz çok eskiydi ultrason vermediler tecrübeniz varsa çok sevinirim
eed21 Şu devlet hastanelerinde bebeği sır gibi saklıyorlar ya babadan hatta bqzen bizden bile deliriyorum sanki biz yapmadık o çocuğu
esroos eed21 evet ekranı hiç çevirmediler görmedim çok merak ediyorum normalde özele gidiyordum ama muayene haklarım az kaldı tüp bebiş annesiyim o yüzden çok sık çağırdı takipli doktorum..
eed21 esroos hayırla kucağınıza alırsınız inşaAllah ben özele gidiyordum biraz korkularım var ve maddi açıdan da zorlayacaj gibi doğumda o yüzden artık cerrahpaşaya gidip orada bir profesör doktor var iyi olduğunu duymuştum ona devam edecem gibi görünüyor
yurdtas Hem özel hem devlete gidiyorum bazen devletteki muayeneden aglayarak cıkıyorum makineler eski net görünmüyor doktorlarlarda özeldeki gibi içimizi rahatlatıcak seyler söylemiyorlar tabii, benim eşimi içeriye alıyorlar ama bazı doktorlar almıyorlarmıs
esroos yurdtas evet ya neden böyle yapıyorlar anlamıyorum zaten hala iğne ilaçlara devam ediyorum sadece bebeğim haftasıyla uyumlu mu ona bakacak yani ama illa bi zorluk çıkarıyorlar çok enteresan Allahım hepimize sağlıkla sıhhatle kucağımıza alacağımız güzel günler nasip etsin
esroos eed21 Amiin Allah razı olsun hepimize hayırlı doğumlar nasip olsun 20.haftada zaten özel perinatolojiye gideceğim o yüzden aslında şuan özele gitmek istemiyorum çünkü ordan gelecek raporu doktorum istedi iğne ilaç kullanıyorum mutlaka kontrole gitmem gerekecek devlette iyi bi doktor bulsam benim için harika olacak ama yok şuan da maalesef çekine çekine randevu bakıyorum