Esraa70 Kızlar önceki postumda Amniyon sıvımın fazla olduğunu söylemiştim bugün şeker yüklemesi yapıldı ve şekerim düşük çıktı, doktorum diyetisyene yönlendirdi beslenme programı ayarlandı. Bu şekilde başına gelen var mı sıvısı düzene giren.
Esraa70 Glukoz(serum-plazma) 64mg 0 Dakika =65mg 60 Dakika 109mg 120 Dakika=82 mg Sonuçlarım bu şekilde çıktı