ultrasonda doktor bebeğin üç dört hafta önden gittiğini söyledi senin kesin şekerin vardır dedi daha önce şeker yüklemesi yaptırmama rağmen ben bundan bişey anlamadım diyip bir daha test istedi sizce bir daha şeker yüklemesi yaptırmalı mıyım kendi doktorum doğum iznine çıkıcak diye başka doktora gittim o doktor böyle söyledi