bicirinannesi Bu mübarek günde cinsiyetimizi öğrendik çok şükür 🙏 17+5 haftadayız. Öğlen randevumuza gittik doktor ablası baktı☺️Kız bebek dedi. İşte kafa çevresi karın çevresi derken tam kalkıyordum 1 dk 1 dk dedi bebeğin oğlan🤣 son saniye süprizi yaptı oğluşum🤣 saklanan bir oğlan dedi
Nrplt bicirinannesi allah bu mubarek günde dualarınızı kabul etsin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız hayırlı doğumlar diliyorum 😊😊 oğlunuz da sağlıklı hayırlı evlat olur inşallah 🤗