ceyleo07 smgsmg59 evet Banada öyle geliyor tüp bebek doktorum çok şeffaf biri boşuna umut vermez direk söyler öylede yaptı direk negatif dedi :(
ozins ceyleo07 canım patoloji yeni gönderdik parça bir problem görülmüyor dedi genetik test istedi yaptırmamıştım ben o zaman hormon testi istedi herşey normal dedi bebek oluşacağı zaman kanın pıhtı atıyor olabilir dedi bana.
ceyleo07 ozins mesela bende kan pıhtılaşması var transfer öncesi corasprin transferden sonrada oksapar iğne kullandım ama yinede sağlıksızsa durmadı işte bazen ne yaparsak yapalım olmuyor :(
ozins ceyleo07 çok iyi anlıyorum canım ben seni Rabbim sağlıcakla versin inşallah, ben şimdi 25. Haftayım hiç ilaç bişey kullanmadım kürtajlardan sonra doktora bile gitmemiş tm
ceyleo07 ozins Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benim maalesef doğal yollardan olmuyor artık tek tüpüm var ve o taraftan yumurtlamıyorum :( mecbur yine dondurulmuş embriyolarım dan denemeye devam