Merhaba. Ben yıllardır distoni hastasıyım 3 aydan bir botox tedavisi görüyordum fakat şuam 10 haftalık hamile olduğum için doktorlar botoxu yapılmasını önermiyor ama ben lisede öğretmenim ve çok zorlanıyorum. ne yapmam lazım ? Benim gibi olan var mı?