Deniz12345 bana neden olduğunu açıkça söylemediler şekerim de yoktu açıkçası sizi de korkutmak istemem ama devlet hastanesinde doktorlar çok önemsemedi normal bişey olmaz dediler arada bir de özele gidiyordum ordaki doktorum çok söyledi suyun fazla doğum sırasında dikkatli olsunlar diye doğum sırasında fazla suyu bebek yuttu ciğerleri enfeksiyon kaptı 1 hafta yoğun bakıma alındı tekrar söylüyorum korkutmak istemiyorum imkanınız varsa başka doktora gidin