Bende geçen sene eylülde kürtaj oldum yedi haftalıkken kalbi durdu . Sonrasında bir kimyasal gebelik oldu 3 4 ay önce . İki ay da doğal tedavi denedim olmadı . Bu ay tekrar letu ve proceptin diye bir takviye kullanacam olmazsa diğer ay yumurta çatlatma denicez . Kürtaj sonrası bir sıkıntı görünmüyor ama adetim çok düzensizleşti lekelenme problemim var sürekli