37+2 yim bugün sabah sol karnımda ağrı ile doktora gittim yürütmeyecek kadardı ağrı hatta. Alttan muayene yapıldı rahğm ağzı kapalı dedi hafif sancılar çıktı ve çatı dar denildi. O an kanama olmadı ama eve gelince sildikçe kan geliyor. Ağrım geçmedi ama doktor normal bu haftalarda diyor böyle olan var mı bu kanama ne kadar sürer ve nişandan nasıl ayrılır