Kızlar bugün follikül kontrolüne gittim. Sağ yumurtalıkta 17mm 15mm 13,5 mm üç tane yumurta varmış. Doktor yarın öğlen 12de iğneyi yap iğneden 36 saat sonra ilişki ondan 24 saat sonra tekrar ilişki dedi. Ben yarın akşamı da değerlendireyim diye düşünmüştüm İğneden 12saat sonrasını. Sizler nasıl yaptınız nasıl sonuçlar aldınız