Merhabalar benim idrar yolumda enfeksiyon çıktı. Bana antibiyotik verdi ama tek kullanımlık toz gece içip yatıcam sabah tuvalete gireceğim. Tek seferde enfeksiyon geçermi bu arada 7 haftalık hamileyim daha önce kalp durması ve düşük yaşadım. Çok korkuyorum bulantı falanda yok bişey oldu kalbi durdu diye