İlk bebeğimi 3.5 sene önce gelişim geriliğinden dolayı kalbi durmuştu 2/2.5 aylıkken kaybettik. Bu defa çok şükür 5+2 günlük hamileyim. Progestan fitil + ecoprin kullanıyorum ama korkularım geçmiyor uyku uyuyamıyorum. Arada peçeteye gelen minik lekeler oluyor. Kötü bir şey mi diye telaşlanıyorum. Daha önce yaşayan oldu mu acaba