mirac367_ 3 gün adet gecikmesi var bugün gittim hastaneye rahim kalin dedi ve beta istedi rahim kalinlasmasi ne oluyor anlamadim
Belloca mirac367_ olsaydı çıkardı diye düşünüyorum canım belli de olmaz ama genelde regli ile sonuçlanır