mavibonck Sarfaraz_17 inşallah canım bir kızım var rabbım nasip eylesin 🤲 doktor iki çizgi görüyorum ama emin degılım değişebilir dedi bana umut oluyorsunuz ❤️
Asmintekin mavibonck belşrtilerin neler canım ne aşeriyorsun bende kızımda hiç bir şey aşermezdim bunda tatlı çekiyor p.tesi pgrencem Banada 13 haftalık %51 kıza banzettim dedi
mavibonck Asmintekin benım ilk hamileligım aşırı rahattı ama bunda çok kötüyüm halsizlik baş ağrısı mide bulantısı. Aşerme şöyle söyleyim benım canım ne tatlı ne ekşi çekiyor ikisi de yok
mavibonck Asmintekin yüzde 51 ihtımal de doktor sağolsun çok açıklayıcı konuşmuş 😂 doktorları da anlamak bazen güç
birdenizanasii mavibonck 13. Haftadan 18. Haftaya kadar erkek dediler sonra kıza döndü o yüzden bence zamanını bekleyin. Doğru çıkmayabiliyor 🤦🏼♀️
mavibonck birdenizanasii evet doktorumda bana öyle söyledi zaten yanılma payı yüksek 16 haftada gel dedi
yeniiannnee eslem2121 Banada tahmin yaparmısınız önce kesin erkek derken sonra kıza benzetiyor denildi kız derken şüpheli dedi doktor detylıyada girmedim 26. Haftayım hala emin değilim cinsiyeten