Halise27 Merhaba arkadaşlar doğumuma 2 ay falan var. Şampuan,krem deterjan vb.seyleri almak istiyorum ama tarihleri gecer mi bilmiyorum.Liste yapmisim hemen bitsin istiyorum eksikler.Erken mi acaba.
medelas1 Halise27 bence yavaş yavaş alabilirsiniz çamaşırları yıkamak içinde ihtiyacınız olacak ben çok sabırsızım daha vaktimiz var ama eksikler hepsi bitsin diye tarihlerine bakarak aldım kremler için 2028 diye yazıyordu. Çamaşır deterjanı da hemen biter zaten diye bakmadım bile en azından birkaç yılı vardır.
kurkmantosuzmadonna Halise27 5 aylık hamileydim aldığımda. Kullandım herhangi bir sorun olmadı. Ki zaten son 1 ay kala çamaşırlar falan yıkanıyor.
Halise27 medelas1 ayy evet yaa listeden birsey silince cok mutlu oluyorum.Bende almaya başlayacagim galiba.
daisy__ Aşkım ben kullanacaklarımı 6 ayda almaya başlamıştım zaten tarihleri uzun oluyor açılmadığı sürece sorun yok ben indiririm de yakaladıkça almıştım