Gzde_defne canım yaklaşık 1 ay önce yavaştan başlayan bi ağrı ile acile gittim ben sancım var sandım vs herşey normal bebek iyi neyim var derken sap ve sol kısmım ağrıyonca aklıma böbrek geldi idrar tahlili verdik idrarırımda yüksek derecede kan çıktı kum veya taş döküyor olabilirsin büyümede olabilir dediler o gece parol içtim geçti ertesi gün ürolojiye gittim sağ böbrekte 2. Dereve büyüme var dendi 3 haftada bir takip önerdi bu arada idrar kültürüde alındı temizdi ondan bol su iç sola yat sağa yüklenme vs dendi ben bu olaydan 4 gün sonra taş düşürdüm meğer taştan kaynaklı büyüme varmış taş idrar kanallarında kaldığı için böbrekte şişme yapmış kontrolde böbrek eski haline dönmüştü taştan olduğu anlaşıldı bunun üstüne ben 1 kere daha taş düşürdüm bol su içerim normaldede böyle kolay düşürmeyi buna bağlıyorum normalde baya ağrılı olduğunu söylerler eğer seninki hamileliğe bağlı ise yani büyümen derecesine göre takip öneriyolar eğer son derecede olur çok ağrılı olursa stent takıyolar idrar yollarına